Začínající firmy mají jedno společné – nedostatečný příliv nových zákazníků. Jenže právě ti generují zisk a pomáhají firmě v růstu. Tuto skutečnost dokáží prolomit sociální sítě, které se dnes staly důležitým prostředím pro reklamní obsah. S reklamou se zde tak můžeme setkávat téměř nepřetržitě a někdy i nevědomky, díky tzv. influencerům, kteří daný produkt či službu propagují. Sociální sítě tak mohou na jejich uživatele vytvářet jistý tlak, který není všem po chuti. Krom sociálních sítí je tu ale i jiný způsob reklamy, který je mnohdy cenově dostupnější. Seznamte se s PPC reklamou a SEO.
PPC reklama zobrazovaná při vyhledávání na internetu
Pod pojmem „reklama“ si mnoho lidí představí tu v televizi. Jenže dnes už se jedná spíše o předržený přežitek s malým dosahem. Většina reklamního obsahu je totiž cílena na mimo věkovou skupinu případných diváků. Není se tedy čemu divit, že se většina reklamního obsahu pomalu přesouvá na sociální sítě.
Brno PPC nabízí reklamu, která má vysoký dosah a její výsledky jsou měřitelné již několik minut od spuštění.
V České republice mezi nejvíce používané PPC systémy patří Google Ads od společnosti Google a Sklik od Seznamu. Do tzv. PPC systémů ale musíme zařadit i sociální sítě v čele s takovými velikány jako je Facebook. Instagram, Twitter nebo LinkedIn.
SEO optimalizace
Hned za placenou reklamou můžeme naleznout jako další v pořadí weby, které dokáží pracovat se SEO. Vyzkoušejte Brno SEO na vlastní kůži a přesvědčte se o skvělých výsledcích.