Možná že už i vy jste někdy přemýšleli nad tím, jak vlastně funguje sledování železničních vozidel, když se pohybují po trati. Věřte, že rozhodně nejste jediní, kdo se nad tímto někdy zamýšlel. Odpověď je ale prostá.
Jestli je něco, co je využíváno pro sledování lokomotiv, pak se jedná o systém, zvaný RMC. Ten umožňuje sledovat parametry motoru, provozní parametry apod. K jeho velké výhodě patří ještě navíc to, že minimalizuje rizika krádeže a to u lokomotiv.
Jakmile je dálkový monitoring nainstalován, rázem máte celkový přehled o dané lokomotivě. Můžete například zjistit, jaká je spotřeba paliva, vytížení, práce obsluhy apod.
Tento systém je opravdu jedinečný. Jeho výhodou je to, že měří přesně hladinu paliva. Měří dokonce náklon a také akceleraci stroje. Díky tomu se rektifikuje objem paliva a to až o 0,4%.
Každé zařízení má samozřejmě technické podmínky. RMC bylo testováno vojenským ústavem a uspělo na jedničku. Na základě provedených zkoušek bylo obdrženo povolení instalace na lokomotivy.
Jedná se o nástroj, které zajišťuje transparentnost, což se opravdu vyplatí.
Sonda, kterou RMC obsahuje, se dá dokonce instalovat z boku. Nejčastěji se ale dává na podvozek. Sonda má ale pro boční umístění jinak upravený program. Přesnost je až 0,4%. Možná vás teď překvapí, že přesnost se pohybuje okolo 0,4% i při náklonech nebo nárazech, které mohou vzniknout při řazení vozů.
Dle zkušenosti se dá ušetřit až 35% nákladů z provozu a to tím, že se zavede RMC systém.
Pokud víte o někom, kdo pracuje v železniční dopravě, pak mu tento systém můžete doporučit. Může tím tak dohnat konkurenci, která tento systém již využívá.
Je důležité, bylo prováděno sledování železničních vozidel rmc-systém.cz. Kolejová vozidla se ale také dají sledovat pomocí GPS. GPS umožňuje mít pod kontrolou polohu, činnosti, spotřebu, bezpečnost apod.
Pořízení RMC systému se více než vyplatí.